Chawda/Craft/Cairns/Rüger/Heesch, Do Attractive Things Work Better? An Exploration of Search Tool Visualisations, 2005.

Cooper/Reimann, About Face 2.0, 2003.

Holtzblatt/Wendell/Wood, Rapid Contextual Design: A How-to Guide to Key Techniques for User-Centered Design, 2004.

International Organization For Standardization: ISO 9241-11, 1998.

Müller/Schrepp, Visuelle Komplexität, Ästhetik und Usability von Benutzerschnittstellen, in Boll/Maaß/Malaka (Hrsg.), Mensch & Computer 2013, 2013, S. 211–220.

Norman, Emotion and design: Attractive things work better, in ACM, Interactions Magazine, ix 4/2002, S. 36 – 42.

Rosson/Carroll, Scenario-Based Design, in Jacko/Sears (Hrsg.), The Human-Computer Interaction Handbook: Fundamentals, Evolving Technologies and Emerging Applications, 2002, S. 1032 – 1050.

Das ist nur ein Ausschnitt aus dem Produkt Haufe Finance Office Premium. Sie wollen mehr?

Anmelden und Beitrag in meinem Produkt lesen


Meistgelesene beiträge